Heeft u vragen over uw bedrijfssoftware? Bij de supportdesk van Vlicomp bent u aan het juiste adres voor de snelle en efficiënte beantwoording van al uw vragen over de software.
Onze gecertificeerde supportmedewerkers dragen zelf een oplossing aan of brengen de juiste mensen in stelling om uw vraag te beantwoorden. Kortom: de supportdesk vormt één aanspreekpunt voor al uw vragen over onze software en dat van Software Gemak.
Wanneer u gebruik maakt van software die door Vlicomp ontwikkeld is of de beschikking heeft over een Vlicomp supportovereenkomst, kunt u van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur kosteloos contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)88 619 00 31 (keuze 1) of stuur een e-mail naar support@vlicomp.nl.
Indien u niet de beschikking heeft over een Vlicomp supportovereenkomst of wanneer uw vraag geen betrekking heeft op door Vlicomp ontwikkelde software, ondersteunen wij u uiteraard desgewenst alsnog. Echter zal er dan sprake zijn van een uurtarief (afgerond per 15 minuten) óf u kunt gebruik maken van één van onze supportbundels waarbij sprake is van een gereduceerd uurtarief.
Inbegrepen bij onze basis supportdiensten zijn kleine technische vragen en/of korte vragen over het gebruik van de software, welke in enkele minuten opgelost kunnen worden. Indien het nodig is kijken wij graag even met u mee naar het probleem. Dit kan remote (op afstand) met het programma Teamviewer.
Wij helpen u graag verder!
Via onze downloadpagina kunt u alle beschikbare informatie van onze producten raadplegen…